Endüstri Mühendisliği Bölümü Son Sınıf Öğrencilerimiz Bitirme Projelerini Sundular

Endüstri Mühendisliği Bölümü son sınıf öğrencilerimiz, 2025-2026 Bahar Dönemi boyunca proje danışmanlarının rehberliğinde hazırladıkları bitirme projelerini 10 Haziran 2026 tarihinde başarıyla sundular.

Öğrencilerimiz, sektör iş birlikleri kapsamında gerçek hayat problemlerine yönelik çalışmalar geliştirerek mühendislik bilgi ve becerilerini uygulanabilir çözümlere dönüştürdüler.

Tüm öğrencilerimizi başarılı sunumları ve mezuniyetleri dolayısıyla tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
 


Son Güncelleme Tarihi: Per, 06/25/2026 - 12:01